Skola imorgon

Imorgon inleder jag mitt sista år på gymnasiet, känns bra. Roligt att träffa alla igen efter sommaren.
Det tar emot när man har vetskapen om att det blir en massa plugg igen, prov osv. Men det ska nog gå bra ändå.

Kom precis från träningen, har ont lite här och var. Har gjort någon med min biceps muskel, sträckt ena sidan av ryggen och så är mitt ena knä inte helt bra. Känns ju sådär men det är sådant man får stå ut med här i livet, då vet man iallfall att man lever, haha.
Kort inlägg ikväll, vi ska cykla hem till mig nu. Får se om jag skriver senare, är väldigt trött. Måste lägga mig tidigt ikvälll eftersom vi börjar 8.10 imorgon, suck och anthon den jäkeln börjar inte förän 13.00. Jag har då inget minne av att vi hade så bra första dagen när vi började tvåan, haha. Men måste kila nu Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0