Kvällen före julafton

Ikväll är det en såndär myskväll, då mn bara ska sitt framför tvn och ta det lugnt.
Jag ska spendera min julafton hos min pappa så här sitter jag nu hemma hos dem. Vi inviger deras nya tv med Uppesittarkväll och varsin bingolott. Jag har hittills varit ett nummer från att att vinna två gånger. Först kunde jag vunnit 5000kr från Kapphal och sen var jag nära att vinna en resa till Disneyland i Paris, fast där har jag redan varit med 5000kr till kläder hade väl varit kul även om det var på Kapphal.

Igår hade vi lilljulafotn hemma hos mamma, Anthon var också med då och firade lite, mycket mysigt var det och jag är jättenöjd med mina julklappar som jag fick. Lite gott och blandat, sådant som jag behöver så att säga:)

Imorgon är det dags för julfirande med god mat och ännu fler julklappar. Saknar anthon dock, hade varit mysigt att fira tiktigt julafton tillsammans, mendet kommer väl någongång det med :P

Nu fortsätter Bingolotto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0