Sista dagen innan lov

Idag är det sista dagen i skolan sen är det lov för hela slanten, så sköönt!
De har verkligen kört slut på oss sista veckorna men igår hade vi vår sista jobbiga grej innan lovet, naturkunskapsprov, not very fun men det gick väl ganska okej tror jag, hoppas jag iallafall :)
Enligt mina källor så har medialärarna planerat att vi ska ha tävlingar mellan årskurserna 1or, 2or och 3or mot varandra. Vvet inte om vi tävlar klassvis vilket fall som helst så tänker inte jag förlora speciellt inte den omtalade jugranstävlingen då vi ska klä julgranar haha, ettorna kommer inte ha en chans, hur kreativa är  dom liksom? moaahaha.. men det blir nog kul:)

I eftersmiddag ska vi ut och äta med min pappa och hans tös, sen kanske jag ska åka och köpa julgran med mammsen, bra avslutningsdag måste jag säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0