Två dagar till jul..

..och idag köpte jag färdigt alla julklappar som jag ska ge till folk. Skööönt att ha det färdigt!
Idag har vi spelat lasergame med budoklubben, det var mest folk från judon och ju-jutsun dock men vi spelade i två två omgångar eftersom det var ganska många. Jag och Anthon spelade i första omgången, det var meningen att de som spelat förut skule spela tillsammans och de som inte gjort det förut skulle vara tillsammans. Jag kan ju säga såhär att de som spelade samtidigt som jag dvs, de som "spelat förut", hade inte gjort det för mitt lag SÖG, asså verkligen hopplöst dåliga var dom. Vi var typ två max tre som skyddade vår bas medan resten sprang mot motståndarnaas bas som desperata hönor.Äe det var inte så kul. Dessutom så sprang ett pucko från mitt eget lag rakt in i mig när jag satt och gömde mig, fine jag är liten och hade svarta kläder men det är ju inte så att man inte ser den självlysande västen, näe den missar man faktiskt inte så jag skrapade upp mitt smalben/knä och fick ett köttsår som svider satan nu, tack! Tränade judo efter lasergamet förresten.

Nehe, ikväll så är jag hemma med mamma och hunden. Anthon är på bio med sina kompisar, de skulle se Avatar. Hoppas den är bra :)

Imorgon ska vi ha lilljulafton med min mamma och rickard eftersom jag ska vara hos pappa på julafton så det blir mysigt och julklappar ska det bli <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0