Rugbyuttagning

Ja igår var det uttagningsmatch med rugbyn, jätteroligt var det!
Det började lite si sådär för mig med sen gick det mycket bättre, skitkul love it. Nu hoppas jag bara att jag kommer med i laget. Hursomhelst så var det fest på kvällen sen, vi cyklade ut till Värsnäs vilket tog ganska lång tid, dock för att vi cyklade runt i villaområdena och massa och lekte lekar/tävlingar och sånt på vägen, men det var kul. När vi kom fram så fick vi pizza och tävlingarna fortsatte, det slutade med att vårt lag vann allt, stolt över mina lagkamrater:D haha. men gårdagen var mycket lyckad tycker jag allt. Vi får veta nu i veckan vilka som blir uttagna, nervöst. Skulle ju vara sjukt kul om både jag och Anthon kom med, men vi får se helt enkelt.

Nu ska jag ta en dusch, ha det bra så länge
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0